Thursday, February 2, 2012

DIY: Heart Earrings

V�dycky me bavilo vyr�bet neco z kor�lku, ale pak u� jsem to skoro nikdy nenosila a le�elo mi to doma, tak�e jsem toho nechala. Ned�vno jsem ale v Brne objevila �asn� obchudek s kor�lky (na ulici Slov�kova) a jednodu�e jsem neodolala. Na prvn� pohled mi do oka padly tyto pr�ve�ky ve tvaru srd�cek. Nakonec jsem se rozhodla z nich udelat n�u�nice - za 5 minut jsem mela hotovo. Je to opravdu jednoduch�, tak to zkuste taky a budete m�t doma unik�tn� �perk, kter� nikdo jin� nem� :)
I always used to enjoy creating accessories of beads but I almost never wore them, so I gave it over. Recently I ran across an amazing little bead shop and I simply couldn�t resist. First thing that cought my eye were this heart-shaped pendants. Finally I decided to make earrings - in 5 minutes I was done. It�s really very simple, try it and you�ll have a unique jewel that none other has :)







BLOGLOVIN  ?  TWITTER  ?  GOOGLE+
Elle ?

No comments:

Post a Comment