Tuesday, January 24, 2012

Dior Magic Show + Postcrossing

M�te r�di kouzeln�ky? A m�te r�di Dior??
Do you like magic? And do you like Dior??



Vzpom�n�te si, jak jsem ned�vno (no, mo�n� d�vno) psala o Postcrossingu? Tak po dlouh� dobe mi zase pri�ly nejak� pohlednice. A tentokr�t opravdu kr�sn�! Naprosto neodolateln� ru�ov� cupcake od Anne Marie z Nizozem� a taky moje vubec prvn� fashion pohlednice! Ta pri�la od Olessie z Ruska, kter� m� r�da m�du, cokol�du a It�lii, stejne jako j� :)) 
Do you remembre when I recently (well, maybe no so recently) wrote about Postcrossing? So after some time I received some postcards. And this time really lovely ones. For example absolutely irresistible pink cupcake from Anne Marie from Netherlands and my very first fashion postcard! This one arrived from Olessia from Russia and she likes fashion, chocolate and Italy, like me :)) Thank you girls!


Jeden z m�ch nejobl�benej��ch typu pohlednic jsou ruzn� pam�tky, mestecka, krajiny... jednodu�e takov�, jak� se pos�laj� z dovolen�. Tentokr� mi udelala radost Betty, od kter� mi pri�el pohled dokonce z It�lie, a taky Dasha - ta mi poslala tento zaj�mav� pohled z Beloruska.
One of my favourite postard type is one showing historical buildings, city views, landscapes... simply the kind you would send from your holiday. This time I was happy to receive one like this from Betty from Italy (love love!) and the very interesting one is from Dasha from Belarus. Thank you so much!



BLOGLOVIN  ?  TWITTER  ?  GOOGLE+
Elle ?

No comments:

Post a Comment